منتدى اولاد كول

نكـت مـزوجيـــــــن رقـــــــــــــــــم1 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكـت مـزوجيـــــــن رقـــــــــــــــــم1 829894
ادارة المنتدي نكـت مـزوجيـــــــن رقـــــــــــــــــم1 103798
منتدى اولاد كول

نكـت مـزوجيـــــــن رقـــــــــــــــــم1 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكـت مـزوجيـــــــن رقـــــــــــــــــم1 829894
ادارة المنتدي نكـت مـزوجيـــــــن رقـــــــــــــــــم1 103798
منتدى اولاد كول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى اولاد كول

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكـت مـزوجيـــــــن رقـــــــــــــــــم1

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
موهوب
مشرف
مشرف
موهوب

الابراج : الثور

نكـت مـزوجيـــــــن رقـــــــــــــــــم1 Empty
مُساهمةموضوع: نكـت مـزوجيـــــــن رقـــــــــــــــــم1   نكـت مـزوجيـــــــن رقـــــــــــــــــم1 Emptyالجمعة يوليو 01, 2011 1:46 am

مرة واحد نازل من بيتة عمال بيصرخ ويزعق وبيقول ألحقوني يا عالم ألحقوني يا ناس حماتي هترمي نفسها من الشباك ألحقوني بالأسعاف ألحقوني يا عالم ففي واحد صحبة سمعة وهو جاي من على أول الشارع فقلة أية في ايه أنتا بتزعق ليه قام صحبنا قاله حماتي هترمي نفسها من الشباك قام رادد عليه صاحبه وقاله وأنتا ايه أللي مزعلك قام قاله الشباك مش عايز يفتح

--------

مره واحده بتقول لجوزها "تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا" قالها "هى لسه الكوابيس دى بتجيلك؟"

---------

واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز

---------

مره حماه عايزه تشوف جوز بناتها بيحبوها ولا لا فعملت اختبار مسكت الاولانى وقاليتله تعالى نروح مشوار وهى معاه عملت نفسها اتزحلقت ورجليها اتكسرت ام الراجل اخدها وجرى بيها على الدكتور تانى يوم الصبح لاقى عربيه بيجو وعليها ورقه مكتوب فيها "من حماتك" اخدت التانى عملت نفس الموضوع بس المراتى وقعت بجد راح سايبها وجرى وماتت، تانى يوم لاقى عربيه مرسيدس اودام البيت وكتوب عليها ورقه وكتوب عليها ورقه "هديه من حماااااااااااك"

---------

واحده بتقول لجوزها: تعالى ودينى المستشفى .. ماما هناك وعندها حالة تسمم ... راح جوزها رادد عليها : لازم عضت لسانها بالغلط ؟؟

--------

مرة واحد ماشى مع خطيبته واخر انسجام فقالها "عارفة اية هو الحب واية الجواز؟" قالته "لا" قالها: "الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء" قالتله"طب والجواز؟" قالها:"دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها.."

-------

وحده الدولاب عندها بيعمل صوت لما القطار بيعدى من جنبهم جابت نجار صلحو مرة و اتنين و تالت مرة قالتلو والله مانتا ماشى الا لما القطار يعدى و اشوفو هيتهز ولا لا .. شوية و جوزها جا و النجار من الخرعة استخبة فى الدولاب .... لما جوزها شافة قالو انت بتعمل اية هنا قالو النجار لو حلفتلك باية مش هتصدق انى مستنى القطار

قويه هذي هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

......................................................................
http://www.google.com.sa/
أحلى بوي
عضو جديد
عضو جديد
أحلى بوي

مُساهمةموضوع: رد: نكـت مـزوجيـــــــن رقـــــــــــــــــم1   نكـت مـزوجيـــــــن رقـــــــــــــــــم1 Emptyالخميس يوليو 28, 2011 11:16 pm

Very Happy ههههههههههههههه مشكور Very Happy
هشام
المشرف العام
المشرف العام
هشام

مُساهمةموضوع: رد: نكـت مـزوجيـــــــن رقـــــــــــــــــم1   نكـت مـزوجيـــــــن رقـــــــــــــــــم1 Emptyالثلاثاء سبتمبر 06, 2011 8:42 am

هعهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نكـت مـزوجيـــــــن رقـــــــــــــــــم1
صفحة 1 من اصل 1